Visning den 13 samt 15 oktober för Världens Barn.

Det blir modevisning på Fridenhemsborg den 13 och 15 oktober. Alla intäkter går till Världens Barn! Modellerna kommer från Ordinary Pretty People (se www.ordinaryprettypeople.dinstudio.se)
Jag längtar och ser framemot det! Tror inte att det blir några problem med att få semester då. Håll tummarna för mig <3 Min sjuksköterska sa i alla fall att det inte borde vara några problem. Dessutom kommer jag inte jobba alla dagar i veckan då jag kommer att jobba endast 25% i början.

Idag skall lillasyster och jag till Trollhättan o shoppa :-) Skall bli roligt! Men jag sparar pengar inför min Malmö tripp så att jag kan gå till Smooph o köpa något fint :-D Ikväll blir det myskväll med familjen, skall sova hos mamma o pappa i natt. Skall bli trevligt <3 Imorgon skall vi fira lillebror så då blir det Bio :-D
Hoppas ni får en bra dag!
Varma kramar, K






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0