Strategier!

Strategier behövs nu så att jag orkar kämpa mot ett värdigt liv! Jag känner det för det är jobbigt och jag känner mig ofta ledsen . . .  Men nästa vecka skall jag vara i Malmö =) och jag skall hämta lilla T på skolan!!! Det gör mig glad och stark!!! Ser jag framemot :-D
Jag måste se maten som min medicin!!! Det är bara så! Inte som en ond sak som jag måste tvinga i mig var dag . . . Det är ingen idé att säga till mig att mat är gott för jag njuter inte va den jag tycker bara att den är jobbig! Medicin är jobbigt kan man ju säga . . . Jag önskar att jag en dag inte känner så här! Att jag finner anledning så att jag orkar att kämpa o. jobba på. Men jag kan inte säga till mig själv att jag en dag kommer tycka om maten för då får jag panik och extrem ångest! Jag tar en dag i taget - timme för timme - lever mitt liv så.

Idag skall jag ut till Bottna Hallen och titta på innebandy, pappa skall stå i kiosken denna gång. Jag kanske hjälper till lite. Tar med mig lunch så jag äter där, tror jag.

Ha en bra dag alla!!!
Kramar, Katie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0