Min Starka mamma!



Min mamma är så stark,
det säger faktiskt alla.

Men jag har sett hennes tårar falla
Jag har sagt mamma detta kan hända alla!
Det är ingen tröst. . . jag vet. . . är ledsen

Jag vill osynlig kunna komma tassande på tå
för att försöka hjälpa henne att förstå!

Jag vakar över min otroligt starka mamma
som bär mig i sitt hjärta!

Jag vakar över min vackra mamma i drömmarna
Vill kunna torka hennes tårar och säga
allt kommer att bli bra mamma!

Jag vill leva mitt liv tillsammans med henne!
Jag skall fina styrkan att komma tillbaka till
livet och vi skall kunna leva livet igen!
Jag och min underbara mamma!

Hon som burit mig, fött mig, skyddat mig,
älskat mig och gör allt för mig!!!

Min så otroligt högt älskade mamma!
Min solstråle, min skatt, mitt allt!!!
Mamma jag älskar dig!!! Tack för att du är du!
Tack för att du alltid finns där för mig!

Hon är min starka, vackra mamma!
Det säger alla!

- Katie Grün

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0