Jobbigt :-(



Jag har varit på sjukhuset idag, träffade personalen på avdelningen jag låg på i fem månader januari - maj detta år. De var glada över att se mig <3 De är verkligen underbara, de har gjort så mycket för mig.
Var sedan på ätstörningsenheten. Vägde mig, gått ner ½ kg. Men det kan ju alltid svänga 1 till ½ kg. Sedan kom smällen som fick en klump i min mage . . . måltidsstödet som jag lovades finns inte . . . om tre - fyra veckor kan de ha tid och tillräckligt med personal för att jag skall få det :-( Men, men jag behöver måltidsstöd nu! Inte om en månad!!! Jag känner mig så obeskrivligt ensam . . . än en gång blir jag lämnad ensam av vården! och denna gången är det inte på grund av att de har semesterstängt utan i brist på personal! Jag orkade inte säga någonting mer än att det är jobbigt att ställa sig och laga mat då mamma och pappa är på jobbet . . . Men jag är inte underviktig längre vilket betyder att jag kan klara mig några gånger utan mat tillexempel under lunch en dag någon gång ibland . . . Men orkar mitt huvud med det? Orkar . . . äsch det spelar ingen roll!!! Det handlar om min vilja hur det skall bli! That´s the way it is!!!


K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver all måltider och rutinerna för att du ska klara detta och komma vidare. Kan du och dina föräldrar se till att det finns färdiga matlådor hemma så att du bara kan värma maten? Vad säger dina föräldrar och vården? De måste ju ha något att erbjuda. Var rädd om dig och fortsätt kämpa. kramar

2009-09-10 @ 11:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0