Jag fixade det!

Jag har lunchat med en kompis idag =) Efter att jag hade varit på Försäkringskassan o. träffat min "kontaktperson" där så gjorde jag lite ärenden på stan och sedan bar det av till torp =) och jag åt lunch med F.
Jag är så stolt över mig själv! Fast att oron, ångesten o. allt river i mig så går det, det går att äta bland folk med en kompis **jag kan! jag dör inte av det!**
Väl hemma sedan tränade jag Twilly, det gick bra. Sedan såg pappa o. jag en älg! Den var STOR!!! Sprang runt nere vid storavägen.

Imorgon skall jag till ätstörningsenheten, det är bra. Jag behöver komma dit. Det är tufft här hemma även om jag kämpar allt vad jag har! Kämpar gör jag även om jag bara vill gråta hela tiden. Jag gråter utan tårar! :-( Det finns inga tårar! . . . hm . . . det hade varit skönt att gråta någon gång, men det går inte. Jag är tom. Kall och tom!

Tack F för en trevlig lunch <3 Mamma, lillasyster o lillebror - NJUT - av resan till Lanzarote! Dit ni åker i natt <3 Älskar er!
Hoppas ni alla mår bra <3
Varma kramar, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0