I can bee who I wana bee !!!

Jag kan bli den som jag vill bli!!! Ingenting får bryta ner mig!!!

Jag har . . . JOBB, VÄNNER, POJKVÄN, HUS, HÄSTAR, FAMILJ, ETT LIV!!! Jag går vidare!!! För att JAG vill det!!! Jag ÄTER för att jag är värd maten och för att jag VILL!!! Jag äter för att jag tycker att det är gott!!! No matter what!

Jag lever nu - inte sen!!! Det handlar om mitt liv och min tid! Jag skall inte ursäkta mig för att jag finns jag skall vara STOLT och GLAD över att jag finns och för att jag fått överleva denna hemska sjukdom!

Jag har inte tid att slösa bort mer tid på det här nu! Jag är värd någonting bättre än allt det här! That´s the way it is!!! Hur rädd jag än är så skall jag våga! Hösten kommer nu och jag skall sitta i min lilla stuga med mamma, dricka te äta gott och virka mina sjalar <3 <3 <3
Varma styrke kramar, K

Imorgon skall jag rida Twilly! <3 <3 <3


Mysa med hundarna <3 <3 <3



Vara glad och stolt över mig själv <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0