Hålla tider!!!



Hålla tider, hålla matschemat, äta det jag skall . . . Jag MÅSTE göra det annars får anorexin den plats som den vill ha och det får den INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bara så här det är!!!!!!!!!!
Det är MAT som gäller för mig klockan 07.30, 10.00, 12.00, 14.45, 17.00 OCH 20.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars går det INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skall inte skylla på allt annat - jag skall leva som jag blivit lärd på Sjukhuset så att jag INTE blir inlagd på det DUMMA sjukhuset en gång till för det vore en MARDRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu är det dags att kämpa vidare Katie Grün - thats it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0