Bra dag på stan!

Jag har haft en mysig dag med Jea, lilla T o Anna på stan. Med mycket besök i butiker och fika på Espresso House :-D Drack en vanilj latte - thats my favorite :-D
Det blir en lugn kväll med Jea o T. Trevligt och skönt att det är lugnt :-D Jag måste säga att jag mår bra! Jag måste ju tillåta mig själv att må bra <3 <3 <3 Imorgon åker jag hem. Klockan 18.00 åker vi i familjen till gudfar/farbror och gudmor samt "småkusinerna" för att fira A som fyllt 12 år <3 Grattis min yngste kusin - du börjar att bli stor nu :-) och du blir bara finare och finare - Love you! Kram på dig A.

Sammanfattat är bra - Jag mår bra och Tack alla för en bra dag <3
Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en fin kväll.
Kram, kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0