Leo, kärlek, onda leder, ett huvud som inte vill . . .



Ja vad skall man säga? Tankarna lever i sin egen värld och styr som de vill . . . det känns tungt och jobbigt, men jag kämpar för att jag har bestämt mig och jag vill!!! Jag behöver maten - that´s it!!! - utan mat klarar sig ingen enda människa! Så är det bara det gäller mig också! Varit på ätstörningsenheten också. Håller vikten så det är ju bra men tankarna är jobbiga :'-( Såg en tjej med sond idag . . . det drog upp så många gamla hemska minnen, var jobbigt.

Leo är piggare nu, men han går inte upp i vikt. Han behöver göra det. Men han äter och dricker i alla fall och är piggare så det är viktigast!

Mina leder vill inte fungera, mina knän gör så fruktansvärt ont :'-( Jag vill bara gråta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag orkar inte gå längre sträckor och jag orkar inte rida - orkar inte leva mitt liv som jag älskar - men jag kämpar - för bortom det onda finns något bättre än smärtan!

M fick mig på bättre humör idag =) Tack snälla du! Genom att skicka en länk till youtube. Kolla in denna:
http://www.youtube.com/watch?v=4iHwtFVzXQc&feature=channel_page
Det har fått mig att skratta hela eftermiddagen trots att jag annars varit mycket ledsen idag. Men visade min familj klippet också, de tyckte att det var mycket roligt :-)

Hoppas ni alla har haft en bra dag!
Varma kramar, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0