Jag vill inte ljuga.

Jag vill inte ljuga och om jag säger att jag mår bra så ljuger jag.
Jag har det inte alls bra just nu . . . Jag blir allt mer och mer rädd för de tankar som rör sig i mitt huvud. Dumma mat tankar. Hade en mardröm förut . . . Vaknade i full panik :-( Det börjar närma sig December . . . och december är en mardröm i mitt huvud för december betyder JUL, JULMAT OCH JULBORD!!!!!!!!!!!!!! och jag HATAR det!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hatar jul och nyår för jag orkar inte med all mat . . . De senaste två åren har mitt liv kraschat vid jul! Jag har mått extra dåligt då :'-( och jag är rädd för denna jul som kommer!!! vill sitta ensam och GLÖMMA att det är jul då den kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0