Jag mår bra idag!!!



Idag har det varit fullt upp =) och jag ÄLSKAR det!!! :-) Är så otroligt glad asså jag vet inte vad det är med mig så glad är jag!!! :-)
Mamma kom på besök idag och drack morgon kaffet här medans jag åt mellanmål vid 10.00. När hon hade tagit cykeln kom D och gjorde mig på toppen bra humör (ännu bättre humör än vad mamma hade fått mig på :-P )
Sedan gick jag för att handla, gick förbi farmor också, vi bestämde att jag ska ta med mig fika och komma till henne klockan 10.00 på fredag, skall bli trevligt!

Efter att jag hade handlat lagade jag god lunch :-) Blev det jag ÄLSKAR mest!!! Pytt i Panna och så , som alltid, grönsaker till :)
Till eftermiddags fikat kom lillasyster och hundarna, vi satt på altan och hundarna var med i trädgården. Chockladbollar och kaffe samt saft :-) **mums vad gott** mina favoriter!!! Sedan var det in med hundarna i bilen och så åkte vi hem till mamma och pappa alla fyra. Lillasyster gick in för att laga mat och jag gick och gjorde iordning i stallet, tog in hästar och fodrade samt gjorde i ordning Twilly så det bara var att sadla, tränsa och rida efter middagen.
Det blev pasta och köttfärssås till middag **gott** (bara mat jag älskar hela dagen idag!) Är härligt =)
Sedan tog Twilly och jag en långtur i skogen det var underbart <3 Vi hälsade på D också, han tycker Twilly är fin (men han sa också "det där är farliga saker det där" och syftade på hästar) . . . typiskt karlar :-P hahahhaha!!! :-D
Efter att Twilly var i ordning gjord efter ridningen och ute i hagen igen så borstade jag Pampas och hämtade in äpplen till alla hästarna. :) Det tycker de är gott :-D
Nu är jag precis hemkommen efter en härlig dag och nu blir det en skön dusch sedan kvällsmat, virkning och tv. Skall ha det riktigt mysigt - tycker jag är värd det efter denna dagen som jag klarat så bra - :-)

Hoppas ni alla har det bra!
Varma kramar, Katie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0