I ljus och mörker.

I ljus och mörker
lever jag det ni kallar liv
Bortom mina broar finns
allt jag kan önska

Natten skrämmer
men dagen värmer
Tron finns i ljuset
när mörkret kommer
Finns jag där ingen annan är

I ett liv fyllt av ljus och mörker
Där försöker jag leva
det ni alla kallar liv
För där finner jag mitt hopp

Vägen har varit lång
trodde aldrig att jag skulle nå
Dit ni alla har nått

Natten skrämmer
men jag orkar
Leva
det ni alla kallar liv

Bara du fattar min hand
så orkar jag
Vågar jag
följa med i livet bortom allt

Jag har fattat handen
bara du lovar stanna kvar hos mig
Så kommer jag leva hela livet
som ni alla gör <3

Tack för chansen till Livet som är allt jag kan begära!

- Katie Grün


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0