Jobbigt med hjärtat . . .

Jag kan inte anstränga mig så mycket . . . jag gick i trappor idag . . . fick sådant problem med bröstet efteråt . . . mitt hjärta slår hit och dit, fram och tillbaka . . . gör ont. Är jobbigt att andas ibland . . . jag måste verkligen försöka att ta det lugnt . . . Det är flera timmar sedan jag ansträngde mig men nu är det förjävligt jobbigt . . . vill inte gå och lägga mig . . . är jobbigt att andas då jag ligger ned.

Får vila lite, se när jag går och lägger mig. Har i alla fall haft en bra dag - köpt bil - en volkwagn combi, röd. Sedan har jag fikat med Monica :-) Var mycket trevligt!!! Nu har jag tittat på Patrik 1,5 (Gustaf Skarsgård är en BRA skådespelare!!!)
Men som sagt, måste vila nu.
Hoppas ni alla har haft en bra dag.
Kramar, Katie

Kommentarer
Postat av: anna

du måste va rädd om dig sötnos!!<3

2009-07-30 @ 18:35:18
URL: http://vikanvivilltillsammans.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ta det försiktigt, va rädd om dig! GRATTIS till bilen, låter mysigt!

2009-07-31 @ 08:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0