Här börjar vägen - den riktiga vägen mot ett fortsatt liv!

Anna och jag skall börja blogga tillsammans nu :-) och min blogg är färdig! Detta är grymt spännande och vi har verkligen bestämt oss! för vi skall jobba mot ett fortsatt och värdigt liv! Vi skall jobba för att en dag kunna dra vårat strå till stacken och förbättra ätstörningsvården i Sverige - för att fler måste få chansen att överleva och klara sig, bli friska! - vi vet vilket helvete det är att lida av anorexi, vara inlagd på sjukhus - frivilligt och på tvång - och kämpa mot alla anorexidemoner som bestämmer i våra liv! Vi vet hur det är att leva i svält och hur det är att kämpa dagligen mot mardömmen som blev sann - vara nära döden är det värsta som man kan tänka sig - anorexi kan leda till döden - MEN vi har bestämt oss!!! Vi skall visa att det går att göra det omöjliga bli fri och överleva - Anorexi!!!

Vi kan, vi vill, vi skall - Tillsammans!!! Anna är den bästa vännen jag har!
Tack till Lovisa som hjälpt mig och Anna med de fina designerna på vår bloggar!
Varma kramar, Katie

Kommentarer
Postat av: anna

undderbaraste du!!

så fint detta har blivit! d e verkligen spännande:)

älskar dig min fina vän!!<3

2009-07-24 @ 23:12:42
URL: http://vikanvivilltillsammans.blogg.se/
Postat av: Sonja

Glad att jag fick träffa dig i Malmö! Och jag är glad att du och Anna har lärt känna varandra. Tillsammans fixar ni det här! Allt gott!

Kram

2009-07-25 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0