Tro, Hopp & Kärlek - På livet!

Skall hyra en liten stuga - mitt första egna hus!!! :-D Jag har min bil, mitt jobb, blir snart utskriven från sjukhuset (!!!) efter snart nio månader!!! Skall bli underbart! Jag kommer att bo cirka fem minuters bilväg från mamma o pappa <3 Blir bra för att då äter jag lunch o middag här var dag! Så får jag stöttning med det <3
Jag skall snart börja jobba - det är lite skräckblandad förtjusning men det kommer att gå bra!!!
Snart åker jag ner till Landskrona till Anna som snart fyller år också - det ser jag framemot <3

Livet börjar här och nu - Skall bli underbart att få leva igen <3 <3 <3 Det har jag saknat - Jag har saknat att leva!!! Blir tyvärr ingen resa till friidrottsanläggningen på Club La Santa på Lanzarote :-( Men jag kommer att ha det bra hemma, får resa någon annan gång - Lillasyster får min två veckors resa till Lanzarote - That´s the way it is - Jag är för sjuk för att åka . . . kommer nog inte att fixa två veckor där med min ångest osv. Även om ätstörningen och ångesten inte skall få fäste i mitt liv så finns den där . . . och det måste jag lära mig att leva med - och lära mig att hantera också.

Jag kanske kan åka iväg o hitta på något kul då mamma o gänget är iväg! Jag skall ge mig själv kvalitetstid! Njuta av livet och njuta av att vara jag <3 Så är det bara!!!
Dessutom det här med stugan - den är ju nära mamma o pappa så jag kan komma o rida o pyssla med hästarna var dag!!! :-D urmysigt!!!

Ikväll skall jag ner till Göteborg - mamma, lillebror och "lillkusinen" (som inte är så liten längre) ;-) skall springa Midnattsloppet sent i kväll och jag skall hejja på!!!
Jag hoppas att ni alla får en trevlig lördag - Njut av dagen <3
Varma kramar, Katie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0