Ridit idag!!!



Det gick så otroligt bra då jag red idag :-) Twilight Star är verkligen mitt underbara lilla hjärta! Min solstråle, min skatt, mitt allt - bästa tjejen i mitt Liv!!! och jag känner verkligen GLÄDJE över att jag lever för första gången sedan jag fick min anorexi!
Jag känner mig på något konstigt sätt mig "glad och nöjd" över att jag gått upp i vikt, håller kvar vid att jag äta och allt som anorexian säger till mig att inte göra! Jag är GLAD och NÖJD över att jag klarar att stå emot min anorexia för det gör att jag KAN rida och göra det som jag VILL!!!

- Varma tack till min familj och mina vänner - till mina hästar och min älskade Leo - för att ni orkar med mig och min sjukdom som förstört så mycket och satt oss alla på obeskrivligt höga prov i livet!!! -
Jag vill att ni alla skall veta att nu är jag glad och stolt över att jag lever och håller på att övervinna min sjukdom!
Varma kramar till er alla!




 

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vilken fin häst!!!!

Vi har också hästar, två underbara varmblod.

Som gammal hoppryttare har jag vett att uppskatta vår stora vblkille.

Har ridit in honom själv och han är oerhört luhörd och jobbar gärna i rätt form.

Han är dessutom jättetrevlig att ha att göra med.

Man blir lika glad varje gång!!!

Ha det gott!!

2009-08-03 @ 16:19:59
URL: http://acka.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0