Mys med arbetskompisar!

Ikväll blir det mys hemma hos Madelene. Skall bli trevligt att träffa några arbetskompisar igen :-) Oj vad jag saknar dem!!! Alla mina vänner! Självklart tar jag min nya bil dit :-D hämtar upp J o eventuellt också E på jobbet. Möter mamma där också.
Nu skall jag gå in och titta på Uddevalla Hems hemsida för att fortsätta sökandet efter en ny lägenhet!!!

Det sker mycket i mitt liv nu, bara två veckor tills utskrivning och en längtan efter ett liv finns! Längtar tillbaka till Uddevalla och jobbet!
Söker lägenhet, skall tillbaka till mitt jobb och mina arbetskompisar. Kanske är det dags att fundera på utbildning? NEJ - jobb blir bra så länge :-) Utbildning är ingenting för mig nu!!! Vill bara jobba, tjäna pengar, resa och njuta av livet.
Jag kan verkligen se livet på ett annat sätt nu! Livet är så mycket mer än att bara utbilda sig osv. Klart att man skall lära sig nya saker - men om jag vill jobba, tjäna pengar och resa så skall jag göra det! För att jag tycker att det är roligt! Jag tycker att det är roligt och trevligt att gå på bio - ja då gör jag det! Jag tycker om att fika - då gör jag det!

Lovisa hjälper mig att göra en ny framsida på min blogg som är ljusare och finare än den jag har nu. Jag behöver positiva saker i min närhet! Orkar inte med mörker i mitt liv längre - Jag är värd mer än det!!! Jag är värd ljuset i mitt liv!
Jag är värd att äta gott, att leva, orka finnas till!!! Jag är född för att leva ett bra liv - göra någonting betydande - Jag vet det!

Hoppas ni alla får en bra helg.
Varma kramar, Katie

p.s. Vid frågor och funderingar om ätstörningar, vården eller annat - lämna en kommentar samt mail adress så svarar jag så fort jag kan! Det är bara jag som ser kommentaren samt mailadressen.
d.s.

Kommentarer
Postat av: anna

härligt tjejen!!<3

2009-08-21 @ 22:21:43
URL: http://vikanvivilltillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0