Lägenhet - ett nytt liv - tar jag rätt beslut?

Längtan finns, saknaden finns . . . det river sönder mig!!! Nej jag tar INTE lägenheten FAST jag VILL!!! Jag är vuxen nu, skall ta vuxna beslut. Inte så att jag inte klarade min gamla lägenhet för det gjorde jag! Jag fixade allt med städning, betala räkningar osv. Men jag fixade inte maten - jag åt ingenting pga min anorexi, jag höll på att svälta ihjäl . . .
Jag VILL SLÄNGA min på golvet och SKRIKA "ge mig min lägenhet tillbaka" Men det fungerar inte så . . . Livet fungerar inte så. Åh vad jag vill gråta . . . JAG SLÖSADE BORT TVÅ ÅR SOM VAR PERFEKTA MED LÄGENHET, JOBB osv med att SVÄLTA  och träna EXTREMT . . . Är inte värt det . . . Vet ju det, miste mitt liv och min frihet . . .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra beslut!

2009-08-16 @ 13:18:54
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0