Jag fungerar inte som andra . . .

Maten styr mig, klockan styr mig . . . ångesten styr mig även att jag inte vill det!!! Mina kläder passar inte som de gjorde förr . . . Speciellt inte mina jeans :-( De är snart för små - allihop och det känns ÄCKLIGT!!!
Vaknade med ångest idag . . . det känns inte bra! :'-( Jag känner mig så äcklig - tjock, fet och ful!!! Jag fungerar inte som andra . . . mitt huvud, mina tankar styr mig så olidligt "ful, fet - ÄCKLIG!!!" Min kropp är inte som jag vill ha den! Tyvärr så är tankarna på att en mager kropp är värt allt alltid i mitt huvud . . . mager och tunn - åh vad jag älskar det! Eller? Nej jag vill inte sträva efter det . . . som mamma sa "Jag har hellre en dotter som är lite överviktig och glad, lycklig och älskar mat och har en massa vänner än en dotter som är mager, olycklig, inte vågar äta och bara tränar och är ensam".
Jag har varit så otroligt ensam, jag har varit mager, tom - utan liv - svårt uttorkad . . . Olycklig . . . En mager kropp borde inte vara någonting att sträva efter . . . men jag känner mig inte vacker som jag är nu - Självkänsla skulle Jea ha sagt . . . - Jag har ingen självkänsla . . . jag tror inte på mig själv - jag litar inte på att jag gör rätt någonsin! Jag tycker bara att jag är så otroligt meningslös . . .

Om jag inte hade börjat att svälta igen så hade jag aldrig blivit inlagd på sjukhuset . . . då hade jag kunnat fortsätta att träna på Sportlife, då hade jag jobbat nu, då hade jag HAFT KVAR MIN FINA LÄGENHET!!! VAD HAR JAG NU??? INGENTING!!! MENINGSLÖST . . . Jag måste nog träna upp min självkänsla . . .



Mager, olycklig - uttorkad och full av smärta               V.S Frisk kropp, kan rida, lycklig, glad - slipper smärta!

Valet borde vara så lätt ändå så kontrollerar anorexitankarna mig så olidligt mycket!!!
- fortsatt Svält V.S fortsatt Liv -    JAG VÄLJER FORTSATT LIV!!! JAG VILL LEVA!!! JAG KAN, JAG VILL, JAG ORKAR - BLI FRISK -
Jea, Anna och jag skall göra vad vi kan för att förbättra ätstörningsvården - Skall "bara" bli frisk först!
- JAG KAN, JAG VILL, JAG ORKAR ÖVERLEVA MIN ANOREXIA!!!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hej Vännen!



FÖRLÅT...såg att du skrivit på FB..och jag har inte svarat..känner mig urdum! Har haft så mkt bara...skriver ett privatmeddelande till dig där under dagen! Klart vi måste hålla kontakten! DU fixar det här! Jag VET! Massa Kram!!.

2009-08-04 @ 10:17:26
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0