Jag är glad :-D

Jag har suttit och funderat på strategier och annat och jag känner mig starkar nu, till och med glad! För visst har jag saker som gör att mitt liv byggs upp nu :-)

Mamma, pappa, lillasyster, lillebror gör mig glad :-D
Zac - min kärlek - min underbara pojkvän - gör mig till den person jag är!!! Han får mig att känna mig vacker - Love you!!!
Jea, lilla T och Anna - Alla andra vänner <3 <3 <3 Allt mina vänner samt min familj - mina djur gör mig stark <3 <3 <3

jobb, mitt lilla hus, min bil, mina djur, Zac - ni är mitt liv <3 <3 <3 Zachary gör mitt liv, min vardag komplett <3 <3 <3 Han älskar mig för den jag är och jag älskar honom för den han är!
Ni alla gör att jag blir starkare än min ätstörning!
Varma kramar, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0