Finns det mer att göra för mig?

Finns det mer att göra för mig . . . det beror på hur mycket jag kan tänka mig att kämpa . . . Men är jag beredd att satsa allt? Är jag beredd att ge mer tid för sjukhuset? Jag saknar egen lägenhet, saknar mitt jobb, saknar mina hästar, Leo och framförallt min familj som jag älskar så!!!
Tar jag fel beslut om jag skriver ut mig på måndag? Jag vet inte . . . jag vill börja att träna på Sportlife igen . . . För och nackdelar med att skriva ut mig själv . . . Kan jag finna någon ro i mig själv? Hur skall jag göra för att inte såra någon?
Men det är väll mitt liv eller? Är det inte jag som skall fatta beslut över mitt liv? Jo det är det.
Jag vill leva, jag orkar leva, orkar finnas till för att jag skall göra någonting betydande! Jag skall för sjutton göra någonting viktigt! Då har jag inte tid med denna skiten!!! Skynda långsamt? Släng dig i väggen!!!

Tomma ord, huvudet fullt av skit . . . tyvärr . . . jag skall få fram vad jag vill ha sagt, ska bara se hur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0